CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Saturday, November 15, 2008

ahah kene tag!!!

*Share 7 facts about yourself on your blog, some random, some weird.*

1. mase dulu.. mase kecik2 cita2 saya nak jadi juruterbang.. mase tu rase jadi juruterbang ni mcm cool je.. mase tu rase bestnye kalo dapat bawak jet mcm dlm cite omputih tu haha.. tp at last, bukan rezeki saya kat situ kot.. mungkin jalan yang dipilih sekarang ni adalah jalan terbaik dalam hidup sy.. kita hanya merancang Dia yang tentukan.. =)

2. saya tak suke kumbang.. waaaaa... kumbang tanduk telah menakutkan saya mase sy kecik2 dulu.. mase tu ngah tdo malam n seekor kumbang tanduk yang besar melekat di muka saya.. chait xda tempat lain ke die nak landing, kat muka budak comel gak die berkenan haih..

3. saya xsuke suasana yang sangat gelap.. lemas dan rimas.. kalo bole mase tdo mesti ada cahaya sikit.. utk langkah berjaga-jaga.. ni sume kumbang punye pasal!!

4. sy suke tgk cite hantu and horror muvie.. tp sy tak suke cite yang potong-potong org mcm cite saw tu.. haish geli maaa.. lagi satu x elok tgk cite darah2 ni.. lembabkan otak.. cite aksi pon minat gak.. tp tgk cite la kalo aksi yang mengarot tu boring!

5. saya obses pada kasut.. kalo klua jganla bawak sy ke tempat kasut.. mesti sy akan berhenti dan membelek2 kasut tu huhu.. terutama kasut sukan la.. tak tau kenapa sgt obses.. kat cni sy punye kasut je dah pnoh satu rak kasut huhu

6. saya seorang yang sgt simple.. segalanya simple.. sampaila kepada kerja. kalo org lain wat keje seni cantik2 kemas2 tp sy asal siap sudah huhu.. anda jgn tiru tabiat ni.. x elok.. dulu imej sy juga sgt simple.. tp thanx to my tubby tubby sebab die sy bole la ckit2 jaga imej huhuhu

7. sy seorang yang kuat makan.. huhuhu.. tp sy nak jugak jaga badan.. selalunye kalo klua makan ngan kawan2.. sy yang tolong tukang habiskan makanan diorg kalo diorg tak larat nak abeskan.. sayangla kat makanan yang x abes.. drpada buang baik masuk perot sy hehe.. dan anda tak perlu risau kalo makan ngan sy.. kalo anda x abes makan.. sy ada leh tolong habeskan hahaha

1 cetusan pandangan:

mumu maira said...
This comment has been removed by the author.