CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thursday, November 20, 2008

Bengkel Perancangan Tahunan 2009

ahah salam sejahtera semua.. skrang aku nak cerita kat korg semua tentang meeting JPP yang aku join kat PD aritu... hmmphh.. segala-galanya macam bagi pengalaman baru kat aku sepanjang aku pegi sana.. diorang semua kerap ckp waa Hairy tahun depan jd YDP ek.. Taun depan jd YDP ek.. aduyai.. berat beb tanggungjawab jadi YDP ni.. and aku rase aku still blom layak untuk pegang jawatan tu.. aku perlu mula dari bawah.. belajar dr senior.. xbole beb nak tros lompat jd YDP.. xpasal2 nanti organisasi JPP IPTI yang boleh dikira mantap dikalangan JPP IPG Malaysia jadi huru hara huhu..

so lepas aku sertai bengkel tu baru aku realize yang actually JPP kat IPTI mmg buat kerja.. diorg sebenanya bukan tidur, cume kekangan masa, peruntukan dan lain2 external problem yang membuatkan mereka tak dapat nak laksanakan aktiviti utk semua guru pelatih.. mayb adela beberapa org dlm JPP tu x buat keje, tp aku bagi 5 bintang kat die punya ketua segala biro, sebab ketua2 ni memang sgt berkebolehan dan bertanggungjawab..

bersama JPP and EN Baharom yang klaka


lagi satu.. aku nak cite pasal watak penting dalam JPP.. iaitu En Baharom.. actually.. En Baharom xlah seburuk yang disangka.. En Baharom org yang paling berusaha dalam memperjuangkan hak2 pelajar.. die cuma mangsa keadaan kepada arahan org atasan dan BPG.. EN Baharom ni klaka sebenanya.. mase meeting tu beliau pandai plak buat lawak huhu. nak terkelua usus aku gelak mase beliau buat lawak selambe tu haha..

so far.. aku enjoy mase meeting.. dok sebilik ngan am, wan ngan roi yang semuanya gila2 haha.. thanx utk kawan2 yang banyak memberi tunjuk ajar kat aku.. insyaAllah nanti kalo aku dah ada keyakinan diri, aku akan apply utk jd JPP.. thanx to zul coz he gave me peluang join meeting nih.. sedikit sebanyak membuka mata aku ckit bagaimana besarnya tanggungjawab sebagai seorang pemimpin.. sekian utk post ni.. watch out next post kayh.. daaa

0 cetusan pandangan: