CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thursday, November 20, 2008

finally i'm home!!!!

waaaahhh.. akhirnyaa!!! akhirnya dapat jugak aku balik ke rumah...
rindu btol.. untuk pengetahuan korg.. last aku balik rumah adalah masa hari raya aidilfitri yang lepas.. then xbalik2 smpai la skrng.. padahal johor bahru ngan seremban xdala jauh sgt..
tp disebabkan komitmen yang banyak.. assigment yang berlambak.. xdpt aku balik..
tp alhamdulillah skrng aku dah dapat balik and aku nak rileks..

so ape perancangan aku ek cuti ni?? haaa misi utama aku mase cuti ni nak amik lesen kereta..
aiseh.. dah tua2 xdak lesen kereta malu looo... harap2 aku dpt abeskan kelas memandu aku sebelum balik IPTI.. lagi ape ek tugas yang menanti aku mase cuti ni? nak tolong parents aku cat rumah sewa.. ayah aku ada sebuah rumah, rumah tu disewakan kat org.. so skrng ayah aku sedang mengupgrase kan rumah tu so kena la tolong ckit2.. lagi ape ek?? yang selebihnya aku nak rileks, rileks rileks dan rileks huhu.. ntahla.. aku rase mcm tahun 2008 ni tahun yang paling memenatkan dalam idop aku.. terutamanya masuk sem 2 ni... harap2 tahun depan idop aku akan lebih sempurna dan lebih teratur.. k guys rasenye tu je nak bebel tunggu next post kayh =) daaa~~

0 cetusan pandangan: