CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Friday, February 4, 2011

PRAKTIKUM

assalamualaikum dan selamat sejahtera.. ok xde pe nak cite sebenanya.. mungkin ada rakan2 yang sealiran dengan saya (guru pelatih) akan menjalani praktikum di sekolah mulai 7hb ini =)
jadi untuk pengetahuan korang aku akan berpraktikum di Sekolah Kebangsaan Seri Melati, Tampoi, Johor Bahru =) jadi pasni mungkin blog ni akan bersawang semula.. kalo aku rajin nanti aku upload la k kalo2 ada dapat info2 baru kat sekolah nanti untuk dikongsi.. hmm k lah rasenye tu je nak cakap.. di kesempatan ni aku nak ucapkan selamat berpraktikum dan selamat tahun baru cina kepada rakan2 yang meraikannya =) ok adios amigos

5 cetusan pandangan:

Aziwan88 said...

Selamat berpraktikum abam hairy..=)
hahak..

TunTeja said...

selamat berpraktikum uncle!! :)

Amir Omar said...

Selamat berpraktikum!!!
Ak start 21

Anonymous said...

selamat berpraktikum abg hairy. keh2

Unknown said...

Hello Blogger!
Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
Jika ya, silahkan kunjungi website kami www.kumpulbagi.com atau www.facebook.com/kumpulbagi/ untuk info selengkapnya.

Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto, music, video, filem dll dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)