CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Friday, December 10, 2010

HALA TUJU?


salam sejahtera.. terima kasih kepada anda yang masih mengikuti perkembangan blog ini.. dah lama x mengupdate blog.. ku sebenarnya sedang mencari cari hala tuju blog ini sejak ianya dibina.. mungkin ramai yang tidak tahu hala tuju blog cetusan inspirasi ini ditubuhkan..

pada awalnya blog ini ditubuhkan untuk berkongsi beberapa maklumat dengan mereka yang bergelar student / mahasiswa seperti ku, mungkin seperti maklumat assigmnet, info info berkenaan dengan subjek subjek yang ku ambil ketika ini.. tetapi lama kelamaan kandungan blog ini mungkin telah jauh menyimpang dengan hala tuju awalnya. oleh sebab itu ku telah berehat untuk jangka masa yang lama untuk menetapkan hala tuju baru blog ini.

mungkin lewat ini blog ku lebih menjurus kepada maklumat maklumat tentang sains sukan. mungkin kerana ianya lebih menjiwai diri ku. walaubagaimanapun ku masih belum menetapkan lagi hala tuju blog ini. di harapkan teman teman secetusan dapat memberikan idea tentang hala tuju blog ini. sekian, terima kasih =)

3 cetusan pandangan:

Amir Omar said...

Ko tulis je anything,anything yg ko suka tulis,so bila benda tu something yg ko suka,then mesti nnti ko rajin update

mohd hairy said...

hehe thank you mir.. =)btul tu.. kene tulis benda yang kita suka baru rasa asyik nak update je huhu

TunTeja said...

hehehe.tulis je pasal lif uncle.pasal opinion uncle about satu topik ke.n kalo nak mengarut pun boleh :p